Friday, March 18, 2011

My 1st BMX FIXED BIKE

This is my 1st BMX..Simple & Awesome..haha
Ianya tercipta pada hari Jumaat pukul 4.00 petang lebih kurang..
Aku sampai tak boleh tidur disebabkan nak buat basikal nie..
Sampai sekarang aku belum tidur lagi ni..Power2..
Disebabkan berrantu sangat dengan benda ni , 
Aku sanggup tunggu dari Gelap hingga la Terang..Serious
Jadi , hari pon da terang..Time tu jam pukol 7.18am rasenye..
Aku terus mengambil Bangkai basikal ni 
Dan aku bawa masok dalam bilik aku untuk dibedah siasat..hehe
Lama jugak la aku belek - belek basikal ni..
Kemudian aku terus menelefon member aku 
Untuk memberikan bantuan..
(ni gambar dia)

Thank you very very very very much Friend
I appreciate that
Selepas siap sudah kenderaan aku....hehehe
That's my Beauty Candy
 hahah

Aku telah memberikan nama basikal ini ialah
CANDY VIOLET



                                                      Cerita yang ringkas dari aku..Terima Kasih

No comments:

Post a Comment