Monday, March 21, 2011

Hang Out With Dudes

Walaupun time lepak ni da boleh dikire lame , 
tapi xpe laa . . aku post laa jgak ..
x kesah laa da lame ke belom ..
sape nk bace , bace .. xnk , blah la ko !
Hahaha
Ni time lepak kat AEON Bukit Tinggi , Jaya Jusco Klang
Time lepak kat sini , boleh laa . . Enjoy gak arh orang kate..
Sebab ramai gak kengkawan yang aku harap boleh lepak dapat lepak..
Ouh lupe nk bagitau
Dari kiri ; yang belakang nmpak kepale ngan leher je , tu EWAN..
Depan lak dari kiri ; HUSIN , AKILL , HANIFF , MAMAT
Yang nmpak tangan je tu x payah laa ..haha
First aku datang aku datang ngan EWAN..
Da sampai kitorang terus pergi Mc'D..
Sebab dowang sume makan kat sana..
Time aku datang ngan EWAN tu , tetibe je sorang dari situ blah..
Apehal tah..
Tapi nseb baik dye datang balek.. ^^
Time kat Mc'D tu..Mak aiihh..Kecoh dibuat nye..
Kalo nak tau sape buat kecoh , tanyer ar mmber2 aku ..hahah


Ni mase da dekat tempat main game..
Aku nak main game tapi token plak da abes ..
Mak dye kate lagi 20 minit baru ade ..
Fuok betol laa

Da xdpt main kitorang pon main laa tangkap2 gambar..
Hilang laa boring sikit..
Yang gambar ni dorang tersengih sebab aku Prank dorang..
Dorang pikir aku tangkap gambar ,
rupenye aku Record ..haha masing2 da posing baik pnyer..
hahahaha


Jalan punyer jalan kaki pon lengoh..
Ni time Ontheway gi Parking Lot..
Da pukol berape da time ni . .Dalam kul 7 malam kot..
Tapi masing2 da blah awal da..Tinggal la Aku , HANIFF , HUSIN ngan MAMAT
tapi MAMAT xde dalam gmbar ni sbb dye yang tangkap gambar..ahah



Okey laa cukup cerita lepak dekat Jaya Jusco..

 Anyway , That Was A perfect Day Dudes
 Da abes cerita kat JJ , 
Ni aku nak cerita time kat KUALA LUMPUR plak.. XD
 
 Ni AKU , EWAN , AFIQ
Ontheway nk pegi KL CENTRAL 
dengan menaiki KERETAPI TANAH MELAYU..haha
 X gune MAMAT..Gambar aku tido di ambeknye..
hahahah Muke cetan
Ko tunggu turn aku plak MAT..xakan abes pnyer..heheh
Sume da berkumpul untuk menaiki Monorail
untuk pergi ke Destinasi yang berkenaan
Time ni masing2 berperangai..haha 
Tapi bukan berperangai menyial..
haha


Ni da sampai kat PAVILION
EWAN cakap kat aku..''kil , jom tangkap gambar
kat tandas..Cermin dalam tandas dye POWER..''hahah
Jadi , ni laa hasilnyer..
Aku rase korang yang bace ni da kenal da mmber aku
yang tiga orang tu..
Ni mmber aku lagi sorang..yang tengah duduk
name dye FAIZAL..mmber yang paling 
Bebo dan 'WIMB'..haha

Okey .. Time ni depan MAYBANK BUKIT BINTANG..
Kalau korang tengok , muke sume cam tongong..
hahaha
Sebab time ni Boring tahap Syaitan punyer..
xde nk buat ape lagi da time ni..
Masing2 xde topic nk dicerita kan..
Hmmm what a bunch of dumbshit..hahaha
Eh jap2..Tu lagi sorang mmber aku..FAIZ nme dye..
sepupu kepada FAIZAL
 
Okey laa..aku penat arh citer byk2..
kalo korang nk tengok citer yang lain sikit , 
korang leyh tengok kat BLOG mmber aku..
korang taip je rokokdanlighter.blogspot.com
 Okay bye..


PS:Sorry lupe nak amek gambar time blah dari KOTA KUALA LUMPUR ni.. :D

No comments:

Post a Comment