Friday, March 11, 2011

I'm The Watchmen

 
Hari sudah pagi dan aku tidak lagi melelapkan mata..
Mungkin aku ada penyakit Amsonia la rasanya..
Sebab tu la Siang aku Rebah Malam aku Bangkit..haha
Kebiasaannya kalo da jadi camni aku tunggu 
Pukul 8 pagi baru la aku tidur..sampai ke petang..
Bangun , melapo , bangun , melapo..haha

Kalo terbangon siang aku duduk rumah je..
Malas nak keluar..bukan ada awek pon nak keluar2 ni..
Duduk rumah menunggu bintang keluar lagi bagus..
Bila malam , aku pon jadi kelawar..
ARSO ARSO ARSO..haha (xpaham cetan)

Setiap malam aku menyaso dengan member..
ada duit lebih..Donet mne bleh x Donet..hehe
Lepas masing - masing da masuk sama kepala..
Ape lagi...pergi menyiasat ar kat kampong..haha
Menyenyeh dengan orang kampong..
Time ade awek lalu lagi best..haha masing - masing me-lior..

Lepas masing - masing da tak ada Idea..
Apa kata laa nampaknya..(msing2 balek rumah ar)
Sampai pulak dekat rumah..jam da 1 - 2 - 3 pagi..
apa pon tidak..haha
Tapi kalo bawah waktu tersebot..
Aku kena masok dengan cara Jebon..haha

Masok je rumah aku teros tuju dapur..
Mane tau ada ke sikit rezeki..
Perot lapo tu pagi - pagi..mintak nasi jee..haha
Da lepas geledah apa yang patut..
Aku terus masok bilik..
Ada pulak laptop kat atas meja..
Line clear pulak tu tak ada sesapa main..

Makin kuat tak nak tidor..haha
Pukol 3 - 4 pagi online sampai..sampai..sampai bila - bila aku nak..haha
Tu yang sampai bengkak mata dibuatnya..haha
Tapi tak mengapa..
Biar bengkak mata jangan bengkak mulut..
Online punya online............tak tau nak buat apa..
Boring siyal..
Mata da terkebil - kebil da ni..takpe..tanggo je..

Bukak You-Tube..tengok video best - best..
Hati pun seronok..haha
Bukak pulak Blog..lgi tak tau nk buat apa..tak pandai..haha
Usha pulak Blog member - member..
Menarik jee tengok..menyirap jee rasa nya..haha
Tapi satu Blog ni wajib tengok setiap kali aku bukak Blog aku..hehe
Ada ubah ke tak ada ke aku tetap nak tengok jugak..
(mampos laa ko..mata aku..suka atie aku laa nk tgk..hahah)
Rilek Rilek..

Selepas semua nya selesai..
Aku pon terasa mengalah dengan pagi hari..
Aku tutup laptop dan aku tidur..
Tak boleh jugak tidur.........Menyial..
Apa ntah yang aku pikir sampai tak boleh tidur lagi..
Haduuuiiiii....
Last - last aku berpikir untuk hilang kan semuanya..
Baru laa boleh tidur dengan aman.. :D

                                                                                                                               
                                                                                                                      Sincerely , 
                                                                                                                          Akill
                                                                                                                       Saturday , 12 March
                                                                                                                         5:50am

No comments:

Post a Comment