Friday, February 18, 2011

No title . .Just want to Says Something

Assalammu'alaikum
Name aku Muhamad Aqil Bin Hussain
Orang panggil Akill je..tu pon klo korang nk panggil laa . .
Ber umur 17 tahun dan hendak menjadi 18
Aku anak yang ke - 10 dalam keluarge aku . .
sekarang keluarge aku telah menjadi 9 setelah pergi nya seorang wanita yang ku sanjungi dan ku sayangi . .


Jenis aku suke melepak , bermain gitar , B**oq , dan ape yang aku suke buat aku buat lah . .
Bagi aku Malam itu Siang dan Siang itu Malam . .haha
Kekadang aku ni jahat dan kekadang jadi baik . .hmm entahhlaa
tapi aku kebanyakkan berpihak kepada jahat laa. .haha
Malas cerita lagi. . 

Tak peduli laa ape orang nak cakap kat aku . . Janji Rock !!
tapi aku da sedia kan Jawapan yang begitu Power kepada Diorang . .haha

No comments:

Post a Comment